Nieuws

Je krijgt een nieuw werkgeversportaal: Mijn Pensioenadministratie

Als werkgever doe je jouw pensioenadministratie via azlonline.eu. Dit verandert met ingang van dinsdag 28 juni 2022. Vanaf die dag werk je in een nieuwe online omgeving: Mijn Pensioenadministratie. Je ingang is straks: portal.mijnpensioenadministratie.nl/bpfl. Je kunt vanaf 28 juni niet meer gebruikmaken van azlonline.eu.

Naast een nieuw webadres komt er ook een nieuwe manier van inloggen. Je logt vanaf 28 juni in met een eHerkenningsmiddel en niet langer met je e-mailadres en wachtwoord. Meer informatie over eHerkenning lees je op deze speciale informatiepagina.

Grip op je pensioenzaken, óók als je gebruikmaakt van UPA

Snel en foutloos een wijziging doorgeven, automatisch een melding krijgen als er een actie nodig is en toegang tot alle facturen en betalingen? Dát zijn de voordelen van Mijn Pensioenadministratie.

Lever je gegevens aan via Uniforme Pensioenaangifte (UPA)? Dan biedt het nieuwe portaal jou extra ondersteuning. Het tabblad ‘Pensioenaangifte’ geeft een compleet overzicht van wel of niet ingezonden tijdvakken en toont de actuele verwerking van jouw aangifte(n). De handige digitale assistent helpt je bij het oplossen van (fout)meldingen in een tijdvak, die je via het salarispakket corrigeert.

Neem hier alvast een kijkje:

Alleen nog digitaal

Het nieuwe werkgeversportaal werkt dus erg makkelijk. Alles rondom jouw facturen gaat straks digitaal. Wellicht werk je al zo; het overgrote deel van de bij ons fonds aangesloten ondernemingen doet alles namelijk al volledig digitaal.

Jij nog niet? Dan moet je er rekening mee houden dat je ná 28 juni geen papieren factuur meer ontvangt. Je kunt facturen uiteraard wel downloaden en eventueel zelf printen.

Vragen?

Heb je vragen over deze overstap? Neem dan contact met ons op. Onze medewerkers helpen je graag.