Nieuws

Hoe snel beantwoorden wij jouw vraag?

Als je vragen hebt over je pensioen dan kun je contact met ons opnemen. Begin 2019 is de werkwijze bij onze pensioenuitvoerder (AZL) aangepast. Hierdoor zijn vragen een tijd lang minder snel beantwoord dan daarvoor.

De nieuwe werkwijze werkt steeds beter. Als je nu een vraag stelt, ontvang je al snel een eerste reactie. Vaak zelfs binnen één dag. Moeilijke vragen kosten meer tijd om te beantwoorden dan makkelijke vragen.  Of er is meer informatie van jou nodig om je vraag goed te kunnen beantwoorden. Als het langer duurt of er meer informatie nodig is, krijg je daarover bericht.

Als je ons belt proberen we je snel te helpen. In mei zijn meer dan 95% van de telefoontjes opgenomen binnen 1 minuut en 19 seconden. We laten je dus niet in de wachtrij staan.

Zelf op zoek naar antwoord

Op onze website staat veel informatie over het pensioen van ons fonds. Misschien staat het antwoord op jouw vraag erbij. Kijk eens bij de veelgestelde vragen of je pensioen regeling in het kort. Daarnaast is er jouw persoonlijke digitale omgeving Mijn Pensioencijfers. Hier kun je jouw opgebouwde pensioen bekijken. Wil je zien welke gevolgen jouw keuzes hebben voor je pensioen? Gebruik dan in Mijn Pensioencijfers de Pensioenschets en Pensioenplanner.