Verandert uw situatie?

Verhuizen

Verhuizen is vaak een hele klus. Niet alleen de verhuizing zelf, maar ook uw administratie vraagt aandacht. Wanneer geeft u uw nieuwe adres door?

1. U verhuist binnen Nederland

Wat is er geregeld?

De gemeente geeft uw nieuwe adres door aan ons fonds. U hoeft ons dus geen adreswijziging te sturen.

Wat moet u doen?

Meld uw verhuizing bij de gemeente waar u gaat wonen.

Ontvangt u post van ons fonds toch nog op uw oude adres? Dan komt dat doordat sommige gemeenten adreswijzigingen langzamer verwerken. Ook dan heeft het geen zin om uw nieuwe adres door te geven aan ons fonds. Wij mogen geen adreswijzigingen doorvoeren. Zolang de gemeente uw oude adres voert, kunnen wij niet anders dan dat ook gebruiken.

Correspondentieadres

Wilt u uw post op een correspondentieadres ontvangen? Dat kan. Ga naar Mijn Pensioencijfers en geef uw correspondentieadres door.

E-mailadres

Wilt u post liever digitaal ontvangen? Dat kan. Ga naar Mijn Pensioencijfers. Daar kunt u uw e-mailadres doorgeven. Wijzigt uw e-mailadres? Dan moet u dat ook aan ons doorgeven.

2. U verhuist naar, in of vanuit het buitenland

Wat moet u doen?

Wij krijgen uw nieuwe adres niet automatisch door. U moet dit zelf aan ons doorgeven. Ook als u opnieuw verhuist. Ga naar Mijn Pensioencijfers en geef uw nieuwe adres door. Lees hier meer informatie over pensioen in het buitenland.