Verandert je situatie?

Verhuizen

Verhuizen is vaak een hele klus. Niet alleen de verhuizing zelf, maar ook je administratie vraagt aandacht. Wanneer geef je je nieuwe adres door?

1. Je verhuist binnen Nederland

Wat is er geregeld?

De gemeente geeft je nieuwe adres door aan ons fonds. Je hoeft ons dus geen adreswijziging te sturen.

Wat moet je doen?

Meld je verhuizing bij de gemeente waar je gaat wonen.

Ontvang je post van ons fonds toch nog op je oude adres? Dan komt dat doordat sommige gemeenten adreswijzigingen langzamer verwerken. Ook dan heeft het geen zin om je nieuwe adres door te geven aan ons fonds. Wij mogen geen adreswijzigingen doorvoeren. Zolang de gemeente je oude adres voert, kunnen wij niet anders dan dat ook gebruiken.

Correspondentieadres

Wil je je post op een correspondentieadres ontvangen? Dat kan. Ga naar Mijn Pensioencijfers en geef je correspondentieadres door.

E-mailadres

Kies voor digitale post. Dan kunnen wij je altijd bereiken op je e-mailadres. Je krijgt bericht van ons als er pensioenpost voor je klaar staat.
Ga naar Mijn Pensioencijfers. Daar kun je je e-mailadres doorgeven of wijzigen.

2. Je verhuist naar, in of vanuit het buitenland

Wat moet je doen?

Wij krijgen je nieuwe adres niet automatisch door. Je moet dit zelf aan ons doorgeven. Ook als je opnieuw verhuist. Ga naar Mijn Pensioencijfers en geef je nieuwe adres door. 

Verandert je rekeningnummer door de verhuizing? Bekijk dan ook 'pensioen in het buitenland'.