De verhuizing en uw administratie

Vragen? Hier vindt u 24/7 informatie…

Voor u

We hebben voor u verschillende (online) tools beschikbaar met informatie:

  • De werkgeversportal www.azlonline.eu voor wijzigingen. Dit is de plaats waar u onder meer de nota’s terugvindt. Ook vindt u hier vanaf maart 2019 de specificaties.
  • Het werkgeversdeel op deze website www.bpfl.nl/werkgever voor actuele informatie. Hier vindt u ook informatie over de (tijdelijke) wijzigingen in verband met de verhuizing.
  • De website www.mijnpensioenadministratie.nl voor uitleg en informatie over Uniforme Pensioenaangifte.

Voor uw werknemers

Voor hebben voor uw werknemers:

  • De website www.bpfl.nl voor actuele informatie.
  • Via de website kunnen uw werknemers inloggen op de beveiligde omgeving ‘Mijn Pensioencijfers’. Daar zijn actuele data beschikbaar voor uw werknemers. Bijvoorbeeld hoeveel pensioen ze hebben opgebouwd bij ons fonds en welke gegevens wij hebben opgeslagen.
  • In ‘Mijn Pensioencijfers’ staan ook de pensioenplanner en pensioenschets waarmee uw werknemers zelf de invloed van hun pensioenkeuzes kunnen bekijken.
  • De gegevens van ons fonds worden ook doorgegeven aan www.mijnpensioenoverzicht.nl. Op deze website vinden uw werknemers een overzicht van al het pensioen dat ze hebben opgebouwd via u en  eventuele eerdere werkgevers.

Of neem contact met ons op

Hebt u nog vragen en vindt u het antwoord niet online? Of wilt u nog nadere informatie over een onderwerp? Aarzel dan niet en mail ons uw vraag op werkgevers@bpfl.nl. Dan zullen wij per mail of telefonisch contact met u opnemen. Onze helpdesk is ook iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur via 088 - 116 3071. We helpen u graag!